Náš zákazník, náš pán!

Vy jste šéf. Pokud budete mít jinou představu než my, rádi se pokusíme Vám vyjít vstříc.

Informační systém ISPIK

Ispik je komplexní, individuálně vyvíjený nástroj na správu a vedení celkové agendy poskytovatele připojení k internetu - ISP. Hlavní snahou je centralizace infomací a ovládacích prvků do jednoho místa, odkud pomocí intuitivního a jednoduchého rozhraní můžete spravovat Vaše služby, Vaši síť, Vaši firmu. To je celé. Cílem našeho produktu je zejména optimalizace Vašich procesů ve firmě, a tím zvýšení efektivity provozu firmy, zlepšení Vašich služeb a samozřejmě zvýšení Vašich zisků...

Architektura aplikace - základní pilíře

ISPIK je postavený na architektuře API Server <=> Client. Co to znamená? Veškerá funkcionalita je stritkně oddělena od vizuální části aplikace. Jinými slovy, vše co ISPIK umí je obsaženo na straně API serveru. Uživatelké UI je v podstatě druhá nezávislá apliakce, která si se serverem vyměňuje informace pomocí komplexního API. Můžete tedy mít vzhled i uspořádání aplikace přesně na míru pro Vás, nýbrž strana, kde se děje veškerá "aplikační magie" zůstává nezměněna. Stejně to platí i naopak. Je-li potřeba provést nějakou funkční úpravu, například banka vydá nové technické podmínky pro stahování plateb, naše firma vše nezávisle na Vaší straně aplikace zapracuje a vy nezaznamenáte žádný výpadek či chybu, protože API server komunikuje s Vaší instací aplikace pořád v nezměněné formě. Není to geniální?

Tato architektura podstatně zvyšuje dlouhodoubou udržitelnost celého systému a dává nám volnou ruku v individuální tvorbě dle přání klienta.

Přizpůsobení Ispika přesně Vašim potřebám

Nelze vytvořit úplně univerzální nástroj takového typu, který úplně všem padne jako na míru ušitý. My si to uvědomujeme, a proto je Ispik postavený s ohledem na pozdější individuální úpravy (viz. výše). Každá kopie aplikace je ve vlastním "kontejneru", tudíž jakékoliv individuální úpravy jsou dostupné pouze pro Vás jakožto jejich objednatele. Zároveň díky tomuto řešení nepřicházíte o veškeré aktualizace, které budeme v průběhu času vydávat. Jako individuální úpravu systému lze udělat téměř cokoliv, co si budete přát!

Co všechno tedy Ispik bude umět?

Hlavní funkcionality

  • Klientská agenda
    Základem Ispika je komplexní evidence vaší klientely.
  • Připojování klientů a konfigurace jejich přípojek
    Ispik umí připojovat vaše klienty do sítě téměř sám. Vygeneruje Vám potřebné konfigurační soubory, ohlídá adresní rozsahy a případné konflikty, spravuje VLANy. Zkrátka to, v čem může technik udělat snadno chybu, udělá Ispik za něho. Tím získáte značnou úsporu časových nároků na tyto rutinní práce.
  • Neomezený prostor v našem Cloudu
    Ispik je primárně navržený jako plně cloudový SW. Nicméně je zde možnost, přeje-li si to zákazník, naistalovat Ispika i na privátní infrastrukturu. My však preferujeme cloudovou cestu. Dáváme Vám naprosto neomezený prostor pro Vaše data na našich stojích. Data jsou u nás v naprostém bezpečí a hlavně neztratitelná. Provádíme hodinové zálohy databází a úložiště a zároveň vše běží na zdvojeném provozním HW, tudíž je prakticky vyloučené, aby Vám něco vypadlo.
  • Plně automatizované vedení účetnictví
    Ispik vysatvuje faktury, eviduje je a posílá lidem mailem. Postará se o jejich řádné proplacení. Je robustní k neukázněným platičům, kteří zaplatí občas o deset korun méně či více. Zároveň si poradí s přeplatky, které poté přičítá celkové bilanci klienta a případný přepltek poté z další faktury odečte. Zkrátka je zde robustní fakturační nástroj, který se postará o to, že nakonci účetního období banka sedí s vystavenými fakturami. Používáte-li jiný účetní systém, například FlexiBee, je možné spojení přes API a fakturační agendu řešit mimo Ispik.
  • Spojení s dalšími souvisejícími službami
    Jednou ze základní vizí našeho produktu je jeho snadná interakce s ostatními službami a jinými aplikacemi. Chceme, aby Ispik byl základním systémem, který obsáhne většinu Vaší firemní agendy, proto Ispik integruje API jiných poskytovatelů různých služeb, aby bylo možné je centrálně a pohodlně spravovat. Tyto API propojení jsou doplňovány individuálně dle aktuálních potřeb klienta.
  • Automatické informační výstupy pro ČTÚ
    Ispik umí vygenerovat různé přehledy a data, která požaduje od poskytovatelů ČTÚ. Jednoduše si v systému vyexportujte přehled pro daný formulář na ČTÚ a pouze jej nahrajte.
  • Správa, agenda a monitoring ISP sítě
    Ispik provádí základní monitoring sítě, správu koncových a klientských prvků. Nastane-li nějaká potíž, Ispik uvědomí pomocí SMS či e-mailu, ale také třeba Telegramu, zvolenou osobu k vyřešení této situace.
  • Blokace neplatičů a vytváření psychologického nátlaku za účelem domožení se pohledávky
    Platit po splatnosti nebo raději vůbec, to už je český evergreen, který nikoho zřejmě nepřekvapí. I když máte 90% slušných zákazníků, kteří mají vždy řádně uhrazeno, bohužel těch 10% Vás dokáže slušně zaměstnat jen tím, že z nich taháte tři stovky. Ispik to dokáže za Vás. Bude neplatiče upozorňovat e-maily a SMSkami, poté internet odpojí a až se dlužník rozhodne zaplatit, může mu být ještě připočtena pokuta za pozdní úhradu. Záleží na Vašem přístupu.
  • Automatické zálohování konfigurace prvků sítě
    Není nic horšího, než když Vám odejde nějaký Mikrotik nebo Ubnt a vy nemáte po ruce hned aktuální zálohu. S Ispikem budete mít zálohy všech evidovaných zařízení vždy po ruce. Stačí v případě potřeby stáhnout a nahrát :-)
  • Sledování rušení Vašich přístupových bodů
    Nastavte si v Ispikovi časové intervaly sběru dat o okolních sítích a dostanete vždy aktuální přehled o tom, kdo Vám zase vlezl do Vaší frekvence a ruší Vám přístupový bod, ještě před tím, než Vám bude volat zákazník, že jeho připojení je nesnesitelně pomalé!
  • Propojení s Vaší prezenční webovou stránkou
    Dejte potenciálním klientům možnost ověřit si dostupnost internetu přímo na jejich adrese. Pokud ta možnost nebude, budete mít alespoň data o relevantní poptávce Vašich služeb s databází e-mailových adres, případně i telefonních čísel, které můžete později oslovit k nákupu Vaší služby. Zákazníků přeci není nikdy dost! Propojovací API mezi Ispikem a Vaším webem dává efektivnímu prodeji takových služeb úplně jiný rozměr.
  • Komplexní ticketová agenda pro evidenci veškerých pracovních úkonů
    Evidujte si veškeré úkony, které provádíte u klientů a na Vaší infrastruktuře. V ispiku zamýšlíme spoustu takových možností, jak informace spravovat. Stačí jen zvolit cestu, která vyhovuje Vám. Zde rovněž platí možnosti na propojování s různými okolními šikovnými systémy plánování, kalendářů apod.
  • Logování provozu podle zákona 273/2012 Sb.
  • SMS brána
  • Možnost platby kartou
  • Hotovostní pokladna + EET
  • Zákaznické rozhraní
  • Generování smluv s klienty
  • Skladová evidence pohybu Vašeho majetku
  • Agenda optických síťových infrastruktur

Vedení agendy optických sítí

Ispik integruje moduly, které Vám umožňují konfiguraci a monitoring optických sítí. Snažíme se bez ohledu na platformu nabídnout jednotný systém správy, aby když Váš technik bude provádět přípojku klienta, tak aby mu byl systém plně nápomocen, a to stejným způsobem obsluhy, jako by prováděl přípojku bezdrátovou.

Pomocí API lze spravovat

MikroTik

Kompletní podporad Mikrotik API

Ubiquiti

UNMS, konfigurace WiFi sítí, GPON

ZTE

podpora konfigurace optických sítí GPON

KukiTV

Správa služeb Kuki ve Vaší síti. Klienti si mohou sami konfigurovat služby televize

IPEX VoIP

Ve spolupráci s Ipexem checeme nabízet dopňkové mobilní a hlasové služby

Balíčky služeb

S ISPIKem můžete snadno nabízet k základní službě připojení k internetu i služby další. Umíme vytvořit prostředí snadné správy služeb internetové televize, mobilních služeb a další. Zákazníci telekomunikačních firem očekávají od svých dodavatelů ucelená komplexní řešení - jedna smlouva, jedna faktura. Samotné připojení k internetu se spíše stává běžnou komoditou mnohdy za velmi nízké nebo až dumpingové ceny a je potřeba umět konkurovat velkým společnostem. S ISPIKem zvládnete implementaci takových služeb zapojit s minimem dalšího stráveného času a další režije na Vaší straně. Naší dlouhodobou ambicí je, aby ISPIK a spolupráce s naší firmou Vám kompletně zastřešila provoz takových služeb ve Vaší síti včetně jejich podpory a zajistila Vám při správném nacenění i dílčí provizi, čemuž tak většinou nebývá a tyto služby třetích stran se spíše stávají přítěží. Toto chceme změnit.

Náhledy do rozhraní aplikace

 

Implementace Ispika

Snažili jsme se s naším týmem od počátku myslet právě na tuto nejkritičtější část využívání Ispika a sice jeho implementaci do zaběhlé firmy. Ano je to složité a neobejde se to bez kompromisů. Každý případ je třeba individuálně posoudit a naplánovat postup nasazení nového systému, ať přecházíte z excelovské tabulky či vlastnoručně sestaveného software. Pokud máme v ruce ucelená data, ideálně v podobě databáze či xlsx tabulky, máme vyhráno a nejpodstatnější část implementace, migaci dat, provedeme jednoduchým scriptem.

Máte nějaký dotaz či připomínku? Napište nám!

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů